Vragen en opmerkingen

U kunt contact opnemen met de vervoerder als u bijvoorbeeld iets heeft laten liggen of als u vragen heeft die de vervoerder aangaan. Hiervoor neemt u contact op met ZCN Klantcontactcenter onderdeel  van de BIOS-groep via telefoonnummer 075-6700060.

Heeft u een suggestie of een klacht of wilt u een compliment melden, dan kunt u dit op de volgende manier laten weten:

      ZCN Klantcontactcenter
      AOV Zaanstreek
      Capronilaan 6
      1119 NR Schiphol-Rijk

Wij hebben persoonlijk contact met u om uw verzoek zo goed mogelijk in behandeling te nemen. Een zorgvuldige afwikkeling zal  binnen 15 dagen, indien haalbaar,  plaats vinden. Wanneer u van mening bent dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u contact opnemen met de gemeente.

Meer informatie over tarieven, het vervoersreglement en de vervoersvoorwaarden is te
vinden op de website van uw gemeente:

www.zaanstad.nl | www.wormerland.nl | www.oostzaan.nl

Notes

  • Corona 2020

    Graag informeren wij u over de impact van de maatregelen rondom het Coronavirus en het vervoer van AOV Zaanstreek.

    Klik hier voor meer informatie